Wat kan ik doen als ik echt geen honger meer heb, echt vol zit maar ik MOET eten van mijn ouders?

Mijn buik is helemaal bol!
Neem nooit een grote milkshake bi de mcdonalds als je daeavoor al hebt gegeten en daarna moet eten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha
En die kipnuggets smaakte naar vis......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk heeft mijn stiefvader gekookt ;)
Maar ik ga niet zo heel vaak nar de mac,
Ik ben best wel bang dat ik dan een hardaanval krijg en een van mijn grootste angsten zijn operaties.
De vorige keer dat ik geld nodig had was omday ik erachter kwam dat mijn teefoon abbonement 35 euro per maand s en ik krijg maar 30 per maand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou maar eens beginnen met alles eerlijk op te biechten maatje! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteindelijk heb ik daar 2 uur ofzo gezetn :(
Maar ik heb het opgegeten!
Was daarna wel kotsmisselijk!

Het beste antwoord

Gewoon eerlijk zijn: "pa en ma, ik heb net een enorme milkshake op want daar had ik zo'n trek in dus nu zit ik vol. Ja, een beetje stom van me, maar ja, het was gebeurd voor ik er erg in had".

Of iets in die trant. Je ouders zullen je misschien een beetje boos aankijken en van je verlangen dat je toch iets eet. Nou, dan eet je een klein beetje voor de vorm. De volgende keer dat je in de verleiding komt bij de Mac moet je er even rekening mee houden dat je 's avonds nog een hele warme maaltijd krijgt. En geloof me, je ouders zijn in de eerste plaats toch ook maar gewoon mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zeggen dat je al hbt gegeten en echt ziek wordt als je nog meer moet eten.

Volgende keer gewoon niet meer naar de McDonalds gaan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zul je uit moeten leggen dat je op de verkeerde tijd het verkeerde gegeten hebt.
Het is n keertje dom, maar wel overheen te komen. Beloof je ouders dat je volgende keer, echt heus eerlijk waar niet meer bij de mac langsgaat zo'n uur voor het eten
Of dat je even belt dat je niet thuis eet, dan hoeven je ouders niet te gaan zitten wachten op je
anneliez
13 jaar geleden
Je ouders kennen jou misschien beter dan dat je je zelf kent. Als je echt geen tussendoortjes neemt tussen de maaltijden door bestaat het niet dat je bomvol bent. Het zal ergens vandaan moeten komen.
Misschien wil je afvallen waardoor je zegt bomvol te zijn en ook dan maken je ouders zich zorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die tijd heb ik al gehad haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okè, sorry dan
Jouw ouders geven je straf. Je kunt en mag natuurlijk niet een gezonde avondmaaltijd vervangen door een overheerlijke milkshake bij de mcD.

Jouw ouders hebben je door en weten wat je normaal kunt eten. Als je dat niet eet, weten ze dat het mis is en je al gegeten hebt. Dus geven ze je straf door je toch je bordje leeg te laten eten.
Zal je de volgende aan denken als je weer een milkshake neemt bij de McD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je naar een vriendin gaan en zeggen dat je niet mee eet thuis maar ergens anders eet.