Welke product doet echt wat wordt beloofd?

Elke dag komen er nieuwe produkten bij. Met beloftes waarvan ik mij serie afvraag wat er van klopt. Ik google regelmatig en kijk consentenprogramma's Maar met zoveel produkten kunnen ze dat onmogelijk behandelen. Hoe kom ik er nu achter welk produkt wel werkt zonder het te kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ook altijd leuk: product A is nu fantastisch en geweldig en 100% goed!!!! Koop het nu!!!!
Tijdje later: Product A, nu NOG beter!
Schijnbaar ben ik de enige die dan denkt: zo fantastisch was het dus niet, dus dan zal het nu nog steeds niet top-geweldig-uitermate goed-etc. zijn.
Hoe harder ze schreeuwen in reclames, hoe meer ik denk: als het echt zo goed was, hoefde je er niet zo op te hameren ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Reviews op internet nalopen. Dan lees je de ervaringen van andere gebruikers.

http://www.gadgetreview.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Consumentenbond is objectief.
13 jaar geleden
vraag rond aan bekenden of ze dat product al eens hebben gebruikt, of op forums,
eigenlijk weet je het nooit helemaal zeker, veel dingen werken voor de 1 perfect maar voor een ander juist helemaal niet.

Van veel producten zijn er ook wel proefmonsters die je kan testen., probeer daar eerst aan te komen.
sommige cremes mag je ook in de betere winkels testen.
13 jaar geleden
door een beetje logisch na te denken vallen er al veel producten af. Een creme kan niet in je huid kruipen, een gel maakt je borsten niet steviger en een pilletje maakt je penis niet groter (permanent) het probleem is dat producenten van deze producten inspelen op wat de consument wil. Elke vrouw wil toch rimpelloos met supertieten zonder cellulites door het leven? Dus blijven ze hopen en rotzooi in een potje kopen. Als je producten die te mooi om waar te zijn uitsluit, een beetje gezond verstand gebruikt, kom je vanzelf uit op de goede producten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bleekmiddel is een duidelijk voorbeeld. Hij doet echt wat het beloofd, namelijk bleken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tandenstoker doet echt wat wordt beloofd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knijpfruitjes voor kinderen..
Bij AH zonder suiker te verkrijgen (als beste product 2010 consumententest)
Als je niet eerst begint met gezoete zakjes, (want dan raken ze aan dat zoet gewend) zijn alle kinderen die ik ken er stapelmesjogge op! Lekker veel vitamines, makkelijk te consumeren (dopje wegdraaien zuigen, leegknijpen) , mee te nemen (losse pakjes in de tas, is ook een beetje eten en drinken tegelijk!
Op dit moment is een 2-jarig kleindochtertje behoorlijk ziek. Hoge koorts (steeds rond de 40). Kokhalst al ca 3 dagen tegen alles wat eten is. (Zere keel, oren en buikpijn)
Gistermorgen heb ik op haar gepast en had een pakje van die zakjes flink gekoeld. Na vruchteloze pogingen iets anders binnen te krijgen zoog ze achter elkaar 2 van die pakjes leeg!
Kost ongeveer 1,75 per setje van 4. Niks duurder dan een verse appel of sinaasappel en krijg die er maar eens helemaal in..

Toegevoegd na 5 minuten:
Een Philips elektrische tandenborstel is ook van uitzonderlijke kwaliteit.
Mijn tandarts heeft hem aanbevolen. Ik kon hem niet makkelijk kopen (veel winkels geweest) maar het resultaat is daar.
Hij werkt optimaal en de borstels gaan minstens 3/4 x zo lang mee als van andere merken. (Ik heb er al heel wat versleten!)
Wie slim is koopt er meteen wat extra borstels bij, want ook deze zie je haast niet in de doorsneewinkels. Dus dan ben je opnieuw veel tijd kwijt met opsnorren.
Ik wil (evenals mijn kinderen) nooit meer een andere. De meeste borstels zijn na een paar x poetsen al hun goede vorm kwijt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paracetamol werkt bij koorts, pijn, griep, verkoudheid, hoofdpijn, kiespijn, zenuwpijn, spit, spierpijn en menstruatiepijn. Het product doet dus echt wat wordt beloofd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij pas als ik er minimaal 2 tegelijk van slik... maar inderdaad, het werkt.
Dat ligt aan welk product je wilt kopen.

Voor computers en onderdelen zijn er site's die technische beoordelingen (Reviews) geven, en benchmarks. (Prestatie tabellen)

Voor overige producten zou je kunnen kijken wat voor beoordeling de Consumentenbond geeft aan deze producten.