Hoe kan je het beste nectarines/perziken bewaren ?

als ik ze koop zijn ze hard maar 2 dagen later zijn ze beschimmeld

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik bewaar de mijne wel in de groentela en heb er geen problemen mee ik koop 6 harde zonder wondjes elke dag haal ik 2 uit de koelkast ik lust ze ook hard omdat ze lekker knapperig zijn

Met dit weer is het lastig om fruit goed te houden. Nectarines kun je nu het beste bewaren in een kelder en als je die niet hebt, dan in de groentela van je koelkast.

Dit zijn zuid vruchten, kan je beter niet in de koelkast bewaren. Om het rijpen tegen te gaan kan je ze wel beter op een koele plek leggen bv de kelder of een donker kast. Koelkast kan wel (ik doe het zelf ook) Ook zijn het erg kwetsbare fruit soorten ze worden als het goed is onrijp verkocht, koop dus geen rijpe tenzij je ze gelijk wilt eten. Als ze eenmaal rijp zijn gaan ze snel stuk en krijg je schimmel

In een afgesloten papieren zak te doen. Niet tesamen met andere fruit

alle fruit kun je gewoon in de koelkast bewaren om schimmel tegen te gaan moet je niet het fruit van te voren wassen want fruit neemt vocht op en daardoor rot het eerder gewoon ongewassen en droog in je koelkast bewaren en als je fruit koopt niet het allerrijpste kopen want die kun je beter gelijk consumeren

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100