Op welke website kan ik vinden waarom het noodzakelijk is dat voedsel afgedekt in de koelkast bewaard wordt?

Behalve deze site, bedoel ik....:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben erg benieuwd waarom je dit wilt weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil het graag weten om mijn schoonzusje uit te kunnen leggen waarom ze niet alles ongedekt in de koelkast moet zetten. Daar heb ik wat argumenten voor nodig, liefst met websites, zodat ze niet denkt dat ik het zelf verzin (ik ben volgens sommigen nl overdreven voorzichtig met voedsel en hygiëne) (ze noemen mij 'miss plastic' :):):).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gevonden! Op deze site staat goeie info: http://www.dokterdokter.nl/vrouw/eten-drinken/article/5642/veilig-voedsel-bewaren-in-de-koelkast Wel vreemd dat het bij de afdeling 'vrouw'staat, maar alá!

Het beste antwoord

Andere antwoorden (2)

http://www.voedingscentrum.nl/nl/zoeken.aspx?q=afgedekt:
Dit voorkomt dat een besmet product de besmetting kan overdragen op een ander product. Het voorkomt ook dat er kakkerlakken, muizen en/of fruitvliegjes op het eten afkomen. Sommige producten, zoals bloem, noten en specerijen, moeten goed afgesloten en droog worden bewaard, omdat ze gevoelig zijn voor schimmels.
Amadea
13 jaar geleden
www.keuringsdienstvanwaren.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hey menmenm, deze link werkt niet!