Volg onderstaande link naar de brouwmarkt.
Proost!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan zou je de zegellak kunnen nemen die onze voorouders voor hun 'brief- privacy' gebruikten. Nog steeds te koop bij:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, probeer het eens bij een hobbywinkel, daar verkopen ze in ieder geval lak. Heb je in de buurt een "duurdere" huishoudwinkel? Misschien kunnen zij je verder helpen? Heb je een stereotiep oma in de buurt die zelf ooit ingemaakt heeft? Eerlijk gezegd heb ik nooit gehoord van het gebruik van lak om een fles te dichten bij het inmaken. Misschien kun je daarvoor een andere methode gebruiken (zoals een weckfles?).

succes!