Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bolognese kruiden

Ik zou graag willen weten of er ergens bolognese kruiden zijn te vinden? Ik vind het heel lekker en zou graag eens gebakken aardappeltjes met deze smaak maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgende keer de vraag niet in de beschrijving zetten maar gewoon op de plek die jij nu als titel gebruikt.
Ik zal zo lief zijn het niet te melden ^_^

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

bolognese op zicht is geen bestaand kruid maar een mengeling dat bestaat uit meerdere kruiden.
Of je ook een busje kant en klare bolognese kruiden om t zo maar even te noemen kan kopen dat weet ik dus niet. Maar je kunt wel proberen het zelf te maken door knoflookpoeder uipoeder ,suiker ,gehaktkruiden, runderbouilon, gedroogde tomaten, gedroogde olijven, en oregano door elkaar heen te mengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartelijk bedankt

Andere antwoorden (3)

Ja:

Bolognese Kruiden 150 gr € 1,95
http://cucinasusanna.nl/paginas/flyer_cucina-internet.pdf

Toegevoegd na 32 minuten:
Besef wel: Bolognese is gewoon een type saus, welke je kan kruiden zoals je wilt. Als je gewono thijm, rozemarijn, zeezout, peper knoflook en basilicum bij de tomaten mikt, heb je eenzelfde effect. En zo kan je dat ook bij je aardappeltjes doen.

Wij bakken de aardappels vaak met olijfolie, rozemarijn en wat thijm, grof zeezout & vers gemalen zwarte peper in de oven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Dat is dat de bolognese dat is een soort van een saus met dingen er in. Die dingen zijn gewoon dat je mikt ze zelf bij elkaar en dan ben je klaar. Dus: Dat je doet! Gehakt, pancetta (of gerookt spek), ui, wortel, bleekselderij, tomaat (of tomatenpuree) en wijn bij de mekaar met de boter en NIETNIETNIET de olijven olie. En dat is dan bolognesesaus geworden. Dus! is niet de kruidige miks en is ook niet bij ons in de spar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin eens met oregano, en voeg er dan een tablet rundvleesbouillon aan toe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding