Waarom hebben niet alle lolly's van chupa chups hetzelfde stokje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Hier staan de contactgegevens van de fabrikant: http://www.perfettivanmelle.nl/BLX-WEBSIT/Nederlands/Contact/index.htm
Dat is waarschijnlijk de beste methode om erachter te komen waarom (blijkbaar, ik heb het niet ergens uit kunnen afleiden) verschillende soorten stokjes voor de lollies worden gebruikt.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

omdat er dan maar een persoon van kan eten en de lolly dan veel te zwaar zou worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha nou snap ik hem!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb door denk ik
Omdat de fabrikant erop uit is om zoveel mogelijk verschillende smaken te maken, voor ieder wat wils. Maar dat moet dan ook gelden voor de lollistokjes, als je een stoere cola of koffiesmaak maakt voor stoere jongens of mannen, ga je er niet een roze stokje aan maken, of misschien juist wel?

De fabrikant is het gelukt om van iets heel saais, lollies, toch iets leuks te maken, waarom stoppen bij de smaak en kleur van de lolli?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De smaak, de kleur, de vorm en de verpakking zijn allemaal onderdelen wat de lollie compleet maakt. Zo is ook het stokje. Deze wordt aangepast op de smaak. De verpakking wordt ook weer aangepast op de smaak en de vorm wordt aangepast op publieksgerichtheid (neem bijvoorbeeld hartjes lollies, veelal bedoelt voor verliee stelletjes. De vorm van chupa chups zijn nagenoeg gelijk dus dat zal hier niet uitmaken) De fabriek wil graag een bepaalde doelgroep bereiken met zijn lollie. De aardbeien lollie heeft bijvoorbeeld een veelal rode verpakking, dit relateerd weer met de smaak, de aardbijen. Hierbij doe je uiteraard geen zwart stokje want dat zou het hele contrast teniet doen. Je gebruikt dna juist een rood/roze achtigstokje, of eventueel een witte want die kleur is universeel te noemen.

Vandaar dus dat verschillende chupa chups niet hetzelfde stokje hebben. Eigenlijk dus omdezelfde reden dat ze ook niet allemaal dezelfde verpakking hebben.