mijn moeder had altijd stimerol kauwgom!
ze zei dat dat de enige kauwgom was die niet plakte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stimerol Ice. Die krijg ik altijd van mijn grootouders, hihi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Freedent Professional Fresh Mint, deze kauwgum blijft niet plakken aan je kunstgebit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 40 jaar een kunst gebit 35 jaar altijd kaugom gegeten in die periode 5 gebitten gehad, nu de laatste kan ik geen enkel soort kaugom eten , een ramp, het lich t aan de kwaliteit van het kunstgebit en tantarts