Sodaclub Jet - zijn de flessen van SodaStream universeel voor alle apparaten?

Hallo. Ik heb recent een Sodaclub Jet overgenomen waar ik heel blij mee ben. Daar zaten twee flessen bij. Ik drink nogal veel spa rood en wil een voorraadje aanleggen.

De vraag is eigenlijk, zijn de flessen van SodaStream zelf en/of de flessen van de Blokker bijvoorbeeld universeel ? Ik gebruik wel de cilinderfles van de blokker namelijk.

Ik heb gezocht naar de Sodaclub zelf, maar kan hier geen contactadres van vinden. Ik weet dat het een Duits bedrijf betreft en deze voornamelijk in Duitsland zijn verkocht, wat geen probleem is daar ik vloeiend Duits spreek.

Graag reactie hierover. Alvast hartelijk dank.

PS: Ik ben niet geïnteresseerd in een SodaStream-apparaat. Deze werkt perfect en zolang ie het doet, heb ik geen interesse om een apparaat van SodaStream zelf aan te schaffen.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Sodastream zegt hier zelf over: Nee. SodaStreamflessen zijn speciaal gemaakt voor de SodaStreamtoestellen. Wij dragen geen verantwoordelijkheid voor producten vervaardigd door andere fabrikanten en kunnen geen garantie waarborgen als je andere flessen gebruikt.
Sommige flessen zijn geschikt voor elk Sodastream apparaat andere zijn bijvoorbeeld alleen geschikt voor het Toestel Revolution, Toestel Play of Toestel Source apparaat. SodaStream flessen met een druppelvormig design passen perfect bij het mooie Source of Play toestel. Let op of de flessen wel geschikt zijn voor jouw SodaStream toestel.
SimonV
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ah oké, heb daar schijnbaar overheen gelezen dan.
Naja, dan moet ik het maar uitzingen en dan komt er voorts volgend jaar wel een ander systeem. Thanks !