Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke chocolade is halal?

Ik wil een islamitische dame oa chocolade cadeau doen. Iets van merci/Ferrero roche of bonbons maar vind nergens of deze producten halal zijn. Iemand die mij kan helpen aan een lijst met halal chocolade (regulier verkrijgbaar) bedankt!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Uit de internetversie van AD van 17-12-2018:

"De bekende Zwitserse chocolade van Toblerone is een halal product geworden. De ingrediënten en de productie in de chocoladefabriek van Bern werden daarvoor aangepast. De reden is economisch: fabrikant Mondelez exporteert 97% van de Toblerone en wil geen kansen missen op de bloeiende halal-voedingsmarkt."
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Ferrero Rocher en veel chocola van Lindt en Nestlé zijn halal.
Zie deze lijst:
https://www.tesco.com/groceries/en-GB/shop/food-cupboard/chocolate-sweets-mints-and-chewing-gum/chocolate-boxes-and-gifts?dietary=Halal&viewAll=dietary
(Lees meer...)
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Top! Dank je wel, hier kan ik wat mee.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing