Good old appel-kruimel.
Simpel en onovertroffen.

Toegevoegd op 23-04-2009 11:37:25
6 stemmen voor de appel-kruimel tot nu toe!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kersenvlaai.

Ik zeg altijd: "alles met kersen is het beste". Een beetje een slechte rijm om aan te geven dat ik producten waar kersen in verwerkt zijn vaak lekkerder vind dan producten met ander veelgebruikt fruit zoals abrikozen of aardbeien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kersenvlaai, met veel en grote suikerkristallen op de korst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn all-time favourite is gewoon de simpele appel kruimel.
Af en toe ga ik echter vreemd, als de Aardbeien Slagroomvlaai (seizoensvlaai van Multivlaai) met de heerlijke wenerbodem beschikbaar is... ja, dan wordt dat hem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kruimelvlaai
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rijstevlaai en dan gaarne die met slagroom erop. mmmmmh
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, voor mij ook de appel-kruimel. hmmm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prana heeft een goede smaak. Geef mij ook maar een flink stuk luxe rijstevlaai. Bakker Matthieu Hermans te Maastricht maakt ze onovertroffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga toch ook maar voor de Appel kruimel vlaai..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanille-slagroomvlaai! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Appelkruimelvlaai en bananen met chocoladevlaai
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sluit me helemaal aan bij jou eigen favoriet, de Christoffelvlaai.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon vlaai-van-de-week.
Vroeger hadden ze Mon chou vlaai, die was de favoriet van mijn vrouw, en inderdaad ook erg lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rijstevlaai met advocaat en flink wat slagroom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik klein was, kreeg ik altijd op ieder feestje zelfgemaakte schuimtaart mmmm... (als iemand het recept heeft van die "ouderwetse" schuimtaart, hou ik me graag aanbevolen). Nu is het vooral alles met kersen erin waar ik erg van kan genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De echte appel kruimel vlaai van de Limburgse bakker. Niet zo'n gare uit de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
smurfenvlaai
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Farstar;

Voor mij graag met verse aardbeien en echte, zelfgeklopte slagroom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Abrikozen-kruimel vlaai, vers van een ambachtelijke patisserie in het zuiden des lands (waar de rijen zondag 's morgens dik staan).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met afstand een vlaai met verse bosvruchten uit eigen land (en 't liefst nog van de koude grond ook).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De brownie vlaai van Multi vlaai. Heel erg machtig ... maaarrr lekker. Op een gedeelde eerste plaats daarbij staat voor mij ook de bounty vlaai ...
En ik me maar afvragen waar die love handles vandaan komen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kersenschuimvlaai van MultiVlaai, om je vingers bij op te eten...