hoelang moet een frikandelbroodje uit de supermarkt nou eigenlijk thuis in de oven?

er staat nooit een beschrijving ofzo op de verpakking, en ik heb wel zin in een goed warm broodje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
51.5K

Antwoorden (3)

meestal kan dat wel tussen de 8 en 10 min.
bij mij zijn ze dan altijd wel goed
13 jaar geleden
Tussen de 5 en 9 minuten
Als het broodje koud is doe je hem gewoon nog een paar minuten in de oven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan hoeveel graden, wanneer de oven is voorverwarmt ( bij ons duurt dat 10 minuten en hij is dan 180 graden) daarna schat ik tussen de 3-6 minuten. en dan heb je een lekker warm frikandelbroodje!