Wat kan je met eierdoosjes doen?

Ik woon nu een tijdje op mezelf, en bewaar alle eierdoosjes. Weet eigenlijk niet echt waarom, ik dacht wel eens gehoord te hebben dat je er ergens wat voor kan krijgen maar heb geen idee waar. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Je kan het meestal naar de kraam op de markt brengen waar ze eieren verkopen. Krijg je een kleine vergoeding voor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Eieren erin doen...

Is dat een goede aanbeveling?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een geluidswerende wand maken kan ook... Voor die buren die overlast veroorzaken bijvoorbeeld...
Je kunt ze naar een kinderdagverblijf brengen. De kinderen kunnen er daar dan lekker mee knutselen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt je kamer perfect isoleren met eierdozen. Zo kun je de muziek dan wat harder zetten. Vooral handig als je in een studentenhuis woont.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
idd
Bij basisscholen hebben ze die dingen altijd wel nodig. Voor handarbeid en knutselen! ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt ..

- er verf in doen (leuk met kids)
- decoratie van maken
- plantjes in laten groeien
- prutjes in bewaren (sieraden/ spijkers.. etc)

(wel van te voren even opvrolijken als je er plantjes of pruntjes in wil stoppen natuurlijk)

Overig:
- kunstwerk van maken en heel rijk worden
- bootje varen (tijdelijk)
- op je hoofd zetten

Wees creatief! Er is altijd wel wat leuks mee te doen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Succes met deze link :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vooral opsparen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Kbelg;

Misschien heeft de vragensteller uit onderstaande link er iets aan als geluiddempend materiaal?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meegeven aan het oud papier.
Levert het de buurtvereniging wat op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op de basisschool waar ik stage loopt deden ze met de eierdoosjes met kerst, soort kerstballen van maken. ze knipten die driehoekvormen uit en plakten het op elkaar.
Daarna deden ze het versieren met goudkelurige verf, en glitters. Het zag er echt heel leuk uit:D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je kennissen hebt die net een kleine gekregen hebt, dan kun je er babysokjes indoen, leuk verpakken en klaar.
Idee is niet van mij, idee van internet opgedaan (zie bron).
In kader van "crisis" is het goedkoper het zelf te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De basisschool van mijn zoon, waar ik oud papier ophaalde, hield alle eierdozen apart. Ik weet niet precies wat ze er mee deden, maar ik begreep dat ze nog ergens goed van pas zouden komen.

Je zou ze dus aan een school kunnen geven, als die oud-papier actie houden.

Ik gooi ze eigenlijk altijd bij het oud papier.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zoiets?

Toegevoegd op 22-04-2009 13:03:59
mn plaatje doet het niet..boehoehoe
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel muziek amateurbands gebruiken die als wallpaper om het geluid te absorberen en het helpt .Maar je krijgt er niets voor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mijn weten kan je ze vaak op de markt inleveren bij de eierboer. En meestal krijg je er dan ook nog voor idd, ik heb alleen geen idee hoeveel dat is.