Wat maakt meer hersencellen kapot:Een pilsje of een sigaret?

Beide heel veel maar ik wil weten hoeveel ongeveer

Toegevoegd na 5 minuten:
Klopt inderdaad… hersenen sterven af waar je bijstaat, niet alleen doordat je je bloed in plaats van zuurstof een royaal percentage CO naar je hersenen laat pompen, en ze dus enigszins verstikt, maar ook doordat nicotine een dempend effect heeft op bepaalde neurotransmitters.
Het heeft ook nog een meer acuut effect op de werking van hersenen; http://www.youtube.com/watch?v=MrkJf8aM7tk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er vanaf wie je partner is, en hoe hard ze kan slaan.
AWM
13 jaar geleden
Je moet met beide stoppen. En ook met seks.
Je leeft dan niet langer, maar het lijkt wel langer.

Het beste antwoord

een sigaret ongeveer 5000

een pilsje 2000
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alcohol! Het tast je hersenen aan.
Een sigaret is slecht voor je longen en bloedvaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, je weet het eigenlijk al.
Vooral alcohol is slecht voor je hersenen, zeker als je jong bent.