Waar kan ik popcorn met kaassmaak kopen?

Er was een chio cheese en onion popcorn maar die kan k nergens meer vinden

Picture for question
5 jaar geleden
4.4K
Amadea
5 jaar geleden
Is inderdaad nergens meer te koop. Maar 't is heel eenvoudig zélf te maken!
dudemeister
5 jaar geleden
lasting maar makkelijk zelf te maken
Popcorn met kaas
Voor een flinke kom vol
– 1 el zonnebloemolie
– 75 g maiskorrels
– 25 g cheddar, fijn geraspt
– snufje cayennepeper
– mespunt zout 1. Verhit de olie in een grote pan. Strooi de maiskorrels over de bodem. Zorg ervoor dat de bodem niet helemaal bedekt is. Leg de deksel op de pan en schud de pan.
2. Laat de mais op hoog vuur poffen. Haal de deksel pas van de pan als je bijna niets meer hoort poffen. Schep de popcorn in een flinke kom en gooi de harde mais weg.
3. Doe de popcorn weer in de warme pan. Bestrooi met cheddar, cayennepeper en zout en meng alles goed door elkaar. Door de warmte van de pan smelt de kaas een beetje zodat deze goed aan de popcorn plakt.
4. Schep de popcorn weer in de kom en serveer direct.

Antwoorden (1)

https://www.vershuys.com/producten/detail/chio-popcorn-cheese-en-onion/xzou0019