Een steak of biefstuk is het beste vlees om te roosteren of grillen. Het hoeft slechts kort gebakken te worden om al sappig genoeg te zijn om te eten. Het hoeft zelfs niet helemaal gaar te zijn om goed gekauwd te kunnen worden. Zelfs vrijwel rauw zijn de vezels bij een steak goed te kauwen en te verteren.

Smoren en sudderen doe je bij vlees met taaie vezels zoals riblappen, sukadelappen of gewone runderlappen.
amc
5 jaar geleden
amc
5 jaar geleden
Marineer het als je wilt of wrijf het in met kruiden en grill het 3-4 minuten per kant in een hete grillpan.....5 min. laten rusten zodat de sappen zich kunnen verdelen en klaar!