zijn de koek leverancier bij de AH zelfde als bij jumbo, kopen ze in bij de zelfde leverancier?

ik wil ook bron hiervan? dank u wel
kopen ze de huismerk ook bij de zelfde leverancier?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
bamibal
6 jaar geleden
Wat voor koek?
SentWierda
6 jaar geleden
Is de koek een merk (bijv. Peijnenburg of Verkade) dan staat de naam van de fabrikant op het etiket vermeld.
Is de koek een huismerk van AH of Jumbo dan staat op het etiket: Geproduceerd voor AH of: Geproduceerd voor Jumbo. Een huismerk kan zowel worden gemaakt bij een merkfabrikant (= extra productie) als bij een fabrikant die zich vooral toelegt op het maken van huismerken.
Als een huismerk afkomstig is van een merkfabrikant dan is het in elk geval goedkoper dan het originele merkproduct.

Antwoorden (1)

Wat heet leverancier?
Er is maar één koekfabriek in Nederland.
Iedereen die een koek wil laten maken kan daar zijn recept inleveren, en wat de verpakking moet zijn.
Reddie