Hoe verberg ik een dranklucht in huis?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Roken? Beter de oorzaak wegnemen, dus luchten en eventueel schoonmaken.
Ritsuka
6 jaar geleden
Zorgen dat je minder drinkt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ Ritsuka, enige juiste antwoord. Van een enkel glaasje komt er echt geen alcohollucht in huis.
Amadea
6 jaar geleden
Nee, maar wel in je adem (met name als het een sterk alcoholische drank betreft).
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Verberg? Klinkt verdacht.

Antwoorden (1)

Het is even werk, maar wel met resultaat.

-Verwijder alle flessen en glazen: naar de keuken en afwassen.
-Ventileren: huis luchten, alle ramen en deuren tegen elkaar open zetten zodat er frisse wind door het huis waait. Het ruikt nu al frisser.
-Emmer met sopje met schoonmaakazijn. dweilen en kijk of ergens op de grond of bank alcohol is gemorst. Ook die plekken goed reinigen, anders blijft de alcohol lucht hangen.
-Bakje met schoonmaakazijn op tafel. Hiermee worden vieze geurtjes uit de lucht gehaald. Na een uur ruikt het al minder naar alcohol.

https://www.strooming.nl/binnenmilieu/blog/alcohol-geur-verwijderen/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ivana
6 jaar geleden
En je tanden poetsen. :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ Ivana Vergeten, vs hoeft echter niet mee genoten te hebben.
teusvh
6 jaar geleden
Ik moet ineens weer aan die huisarts denken, die 's avonds een borrel ophad toen hij werd gebeld dat een mevrouw was gevallen en waarschijnlijk haar pols had gebroken. Nu waren die mensen fanatiek van de Blauwe Knoop, dus wat te doen? Hij zei dat hij er ogenblikkelijk aankwam, maar dat het goed zou zijn als ze zelf direct de pols met brandspiritus zouden gaan deppen.