Is cola van de alidi nog te drinken?

Het is gekocht in Februari 2017.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn team leider zei van wel maar ik vind het nogal vies.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (2)

de smaak zou achteruit gegaan kunnen zijn, maar dat hoeft niet.
Maar te drinken is hij vast nog wel. En zou je echt het verschil proeven tussen een fles die houdbaar is tot febr, 2017 en een houdbaar tot februari 2018? of is het alleen maar het idee dat hij anders smaakt omdat je wet dat hij ouder is
anneliez
6 jaar geleden
Kan zonder probleem gedronken worden. Zelfs nog over 1 of 2 jaar, alleen kan dan de koolzuur verminderd zijn. Maar je zult er echt niets van krijgen.
Zou je de smaak niet lekker vinden dan ligt dat niet aan de houdbaarheid, maar aan het merk. Ik persoonlijk vind bijv. Coca Cola lekkerder dan Pepsi Cola (Aldi merk heb ik nog nooit gedronken), anderen zullen misschien Pepsi lekkerder vinden. Over smaak valt niet te twisten, maar heeft niets met de datum te maken.