Wat is het zuurste snoepje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha ik had op een dag een gast leren kennen en die had allerlei vreemde dingen in huis eentje daarvan was coca cola concentraat dus ha ja ik gelijk uitproberen hee? super lekker in de mond..... zo zou je ook zuurtjes concentraat kunnen scoren en die zou best wel erg zuur zijn denk ik ....

Antwoorden (9)

Zure matten!

Toegevoegd na 3 minuten:
Een zure mat is een snoepgoed, dat vaak rood of groen is. Andere varianten zijn bruin of geel van kleur. Het snoepgoed heeft een zure smaak, gecombineerd met de kleurafhankelijke smaak (aardbei, appel, cola of grapefruit) en heeft vaak de vorm van een rechthoek...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
citroenballen
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Het zuurst wat ik ooit gesnoept heb, was een,
Smoelentrekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toxic waste candy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toxic Waste CANDY BARREL - Super Sour Sweets .

Kijk maar eens naar dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=ZwJi8Gkq3BQ
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zure matten vind ik het zuurste. Hier heb je een voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wijnballen en smoelentrekkers (kleine balletjes die ze in België verkopen).
amc
13 jaar geleden
Snot Shots extreem zure snoepjes

deze zijn zo super zuur pffffffffffffff
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SUPER ZUUR IS... BOOMING CANDY!