Ik wil graag een Fiji fles kopen in een winkel waar kan ik het halen?

Ik ben dus al bij een AH geweest om te kijken maar ik heb er nog nooit een gevonden.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.7K
Amadea
6 jaar geleden
Volgens de webwinkel wordt het daar echt wel verkocht: https://www.ah.nl/producten/product/wi371498/fiji-artesian-water
Dan ga je vermoedelijk naar een te klein filiaal. Een AH XL móet het in 't assortiment hebben.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hihi ik dacht bij Fiji aan de parfum. Dacht al, AH en parfum.

Antwoorden (1)

Ik heb ze ooit wel eens in de 'AH to go' zien liggen in flesjes van een halve liter. Ook hadden ze in het verleden Fiji water bij de onlineshop van AH. Ik heb net nog even gecheckt en ze hebben het hier niet meer in het assortiment.

Ik denk dat de supermarkten huiverig zijn om het te bestellen, er is nl. veel controverse en kritiek op. Vooral milieuactivisten zijn erg kritisch op het verschepen van drinkwater in weer kunststof flessen, waarvan de meerwaarde in gezondheid niet echt is aangetoond.
https://www.oneworld.nl/water/drinkwater-hygiene/bronwater-uit-fiji-de-nederlandse-supermarkt
amc