Hoe kan ik poolse toffee tofflairs kopen?

Ik kan geen pools maar zou heel graag tofflairs mleczny bestellen online hoe doe ik dat? Is er een engelstalige site waar k t kan kopen of een echte winkel in nederland waar ze t zouden verkopen?

6 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

In Hilversum zit een poolse delicatessenzaak polski sklep die deze chocolade verkopen, adres is: Havenstraat 44, 1211 KM Hilversum
Telefoon: 035 772 5536

En eventueel kun je chrome de sites laten vertalen, zo kwam ik bij Hurtum uit en is het zo te bestellen zonder een woord pools te snappen.
https://www.hurtum.pl/produkt/221197/wawel-tofflairs-czekoladowo-mleczny-pomadki-niekrystaliczne-czekoladowe-1000-g/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
19belle87
6 jaar geleden
Yeshh dankjewel!!