Waar kan ik dagcoderingsstickers kopen?

Ik zit nu de smaakpolitie te kijken en zie in sommige keukens van die 'dagcoderingsstickers'.
Iemand enig idee waar ik die stickers (als particulier) kan kopen? Ik wil namelijk eens testen of dit handig is op het kinderdagverblijf waar ik werk en waar we ons aan een hygiëneprotocol moeten houden en dus verse producten moeten coderen. Nu doen we dat met een stift, schrijven we op de verpakking, maar handig is het niet.

Toegevoegd na 34 seconden:
Of zijn ze te bestellen via internet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Heb je iets aan deze site?

http://www.logismarket.nl/etiketten-koning/dagcode-etiketten-dagcoderings-etiketten/1116570280-275949750-p.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze HACCP coderings stickers kun je inderdaad gewoon kopen op internet. Ik vond deze website, waarbij je geen bulk hoeft te kopen en ze ook nog verschillende soorten hebben:

http://www.fanove.nl/files_content/food%20stickers/advertentie%20Fanove.pdf

(PDF-document)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sligro, Makro, Hanos