Eerst laten ontdooien. Dan in een papieren broodzak verpakken - met niet meer dan een paar tegelijk - en in de magnetron goed warm laten worden. Het vet trekt dan in het papier en de korst wordt weer een beetje knapperig.
Amadea
7 jaar geleden
Nosky
7 jaar geleden
Goeie tip, die ga ik ook proberen.
Want inderdaad, normaal gesproken wordt het zo'n weke bol als je deze in de magnetron opwarmt.
Het beste resultaat krijg je altijd nog door de oven te gebruiken. Ze worden gegarandeerd knapperiger dan in de magnetron.
Laat ze wel altijd eerst ontdooien bij kamertemperatuur. Daarna warm je ze 15 min. op in een voorverwarmde oven van 200 graden C.
amc