Een aantal jaren geleden kocht ik wel eens bier met grapefruit smaak. Heb het al lang niet meer gezien. Bestaat het nog?

Ik meen dat het van Grolsch was, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.1K

Het beste antwoord

Klopt het is van Grolsch. Volgens deze site bestaat het nog.

Toegevoegd na 3 minuten:
Grolsch pink grapefruit heet het . 2.5%
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is geloof ik wel wat ik bedoel.
Maar waar op die site staat dat het nog steeds bestaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigen interpretatie.....Daar heb je niks aan weet ik. Kan het dus ook niet vinden op deze site;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, een plus voor je eerlijkheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na wat gegoogled....ben ik bang dat het niet meer gemaakt wordt voor de in ieder geval de Nederlandse markt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje......:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je

Andere antwoorden (1)

Je moet voor de gein eens in Duitsland in een slijterij gaan kijken. Daar vind je de gekste combinaties....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en nu je antwoord nog;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
To be specific; als het nog bestaat, dan vind je het in Duitsland. Grolsch maakt het al jaren niet meer,