Waar kun je een goedkope aspergepan kopen ?

Toegevoegd na 4 minuten:
Niet met glazen deksel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (6)

Bij een kringloopwinkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze verkopen ze vast wel bij de Action, deze is zowie zo altijd al goedkoop.
Ook had de blokker ze afgelopen week in de reclame voor 14.99.
goed je folders nakijken, het is nu aspergetijd en vaak bij de supermarkt worden dan dit soort dingen extra aangeboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
marktplaats

10 euro

http://huis-inrichting.marktplaats.nl/keuken-potten-en-pannen/345504023-aspergepan-met-toebehoren.html?return=eJwtjNsOgjAQRP%2BFBB6hFX1p0xj4kw1UaHrbdEs0Gv%2FdNfp25sxkQEn1ckpoUvJ8UQ1ZKMuu91pRDYPPaFMfofiKAaBSn8Lwm%2FS44%2FURjOxWMjW34yTbcQ6V4emQkW4r%2FS1%2BrWCIXEzpiLa4haO%2FcwRCWzaLkNhkcqxOndv4GPEwotHvD0VVNJs%3D&fta=eNpNkF1uAjEMhO%2BSB57j%2FDnriCv0CshssnTVBSKywKqIu3cNrdS3LxqP4xkmpEejSOp6mXY3nppKjdCSWqYtbHLbzmeCNM30PdbUhtzWV51Jp2Ol0%2FVYLmOfvu7ErZbLoVQ%2BpXMbyWzGw2qv9brVstCRqnwoKo2rvdG6fsyvn4xZJXCebbZxAdf1xu1RAIcOXhAABpHioHNwApzRs0DUJuwFsMS3hN4M4oqhZ%2B7fEKMRcK5AJ2Cy7fQLrEXZg9lrBAEEDSKFHr0TV%2BAuB5kJclARsC6CDAcTuAwCmhH98i%2BF9zGCFQCPBiUorJnnc%2BXcdlM5HebPvy46UkdedlLP2kgmI62Q4rtKH794U4lJ0%2BP5%2FAFMM3vv&fta_ind=3&fs=1#photo&thumb_click=1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij giraffe stond hij laatst voor 15,45
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om asperges te koken heb je echt geen speciale aspergepan nodig. Je kunt ze heel goed liggend in een grote pan klaarmaken. Opzetten met water met een klein beetje zout, suiker en een klontje boter. Aan de kook brengen, 10 minuten laten koken, daarna van het vuur halen en zo nog 20 tot 30 minuten laten staan. De asperges zijn dan heerlijk mals en niet té gaar.
Eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dan toch geld wilt uitgeven koop dan een stomer. Daarin maak je heerlijke asperges klaar, maar ook vissen en andere groentes dan asperges.