Wat is het blauwe goedje op de voorkant van deze verpakking?

Ik kan er niet uithalen wat dit met de zoetjes te maken heeft.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Bij de namen en verpakkingen van producten van de Aldi worden veel woordspelingen gebruikt en er zitten vaak ook verwijzingen in naar het duurdere merkproduct waarop deze voordeliger versie is gebaseerd.

Sweet is zoet en Home is thuis, dus een grote pot zoetjes voor in huis (want om mee te nemen is deze onpraktisch). En het wordt gebruikt vanwege de slanke lijn. Een lange lijn (dunne kabel) is strak opgerold.

In de kleurenpsychologie wordt van blauw gezegd dat het staat voor voor loyaliteit, betrouwbaarheid en intelligentie. De verpakkingen van de A-merken zoetstof Natrena en Hermesetas hebben blauw als hoofdkleur. Mogelijk is daarom de strakke lijn op de Aldiverpakking blauw gekleurd.
Amadea
7 jaar geleden
flyingcrow
7 jaar geleden
Cryptisch van de Aldi.
Blauw en wit wordt vaak gebruikt als combinatie van frisheid, kijk hiervoor ook naar de meeste soorten tandpasta.
2 weken geleden