Is een gezinszak frites voor 4 personen+ 4 snacks voor 8,50 duur of goedkoop ?

Volgens mijn vriend scheelt het niets met zonder de bon in te leveren bij een friettent. Maar ik dacht dat het wel goedkoper was dan bij een friettent zonder die bon.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (9)

Lijkt mij wel. Bij de gemiddelde snackbar ben je al bijna 8 Euro kwijt aan alleen maar 4 snacks. Nu heb je er nog een gezinszak frites bij.
Ik zou het in ieder geval niet duur vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet heel duur:

1,50 pp patat
1,25 per snack

Zou 11 euro worden. 8,50 is dus heel redelijk.

Of de bon verschil maakt.. Dat is afhankelijk van de tent waar je je spullen haalt. Normaal gesproken zijn coupons voordeliger dan zonde.r
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grofweg 1 euro per eenheid per persoon, ja dat is goedkoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja......aangenomen dat je voor een euro of minder een kilo patat haalt en 10-20 snacks voor twee euro als je ze thuis in de frituurpan gooit ,vind ik het een flinke bom duiten. Ik ben dan ook sinds de introductie van de euro niet meer in een snackbar geweest.

Een normaal patatje kost echter tegenwoordig geloof ik minstens 1,50 en een snack anderhalf tot twee euro, dus zonder die bon ben je al minimaal 12 euro kwijt. Dan valt het relatief gezien wel weer mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Relatief gezien is dat niet zo duur. Maar op termijn is het goedkoper om het zelf te bakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons kun je op woensdag een woensdagmenutje kopen voor 12,50
dit is voor 4 personen friet + 4 snacks : frikandel/kroket/kaassouffle of bamiblok

dus het is wel degelijk goedkoop.

Toegevoegd na 3 minuten:
je vraag is toch niet of het goedkoper is dan zelf thuis friet en snacks bakken maar echt met de bon of zonder bon ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil je dit soort vragen, in ieder geval nooit meer aan mij, willen stellen?
Het gaat over eten & drinken en niet over Dirk van den Broek problemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het goedkoop, was laatst voor 5 mensen aan patat + snacks 20 euro kwijt.....