Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je goedkoop friet eten in Amsterdam ?

Morgen gaan we naar A'dam en willen ergens in de stad friet gaan eten, waar kunnen we het goedkoopst friet eten ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K
AWM
13 jaar geleden
Ik kan je wel een hele lekkere aanraden, waarom nou de goedkoopste? Geef een euro meer uit en ik vertel je waar!
AWM
13 jaar geleden
De laatste dus. Daar sta ik regelmatig in de rij. Yummi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de voetboogstraat! Mag Antwoordman daar wel loslopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik reis graag een half uur extra voor een frietje waar het 0,50 goedkoper is

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

In amsterdam kennen ze geen friet alleen patat. En dat kan je overal kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mc donald's misschien :)?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De patat daar schommelt tussen de 1,50 en de 2,50 euro.
Als je een tramkaartje wilt kopen om te gaan zoeken naar de goedkoopste patat ben je niet helemaal goed bezig. De verschillen zijn echt minimaal. Koop gewoon een patatje waar je bent in Amsterdam.
En ja, misschien is de patat ergens goedkoop maar krijg je minder en is de fritesaus niet te vreten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het laatste stuk Kalverstraat (vanaf de Dam gezien) zit aan de rechterkant in de parallel-straat een erge goede.
Als je mensen met zakjes ziet lopen, weet je dat je er vlakbij bent...Het zijn lekkere dikke patatten, en heerlijk knapperig - lijkt bijna 'huisgemaakt'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Zie de reacties onder de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het met interesse tot mij genomen, antwoordman....geen idee waar ergens de voetboogsteeg is, maar leuk om te weten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding