Ik geef een feest met als thema Hawai. Wat mag er absoluut niet ontbreken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=3SuGkLVm8Xo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks

Antwoorden (31)

WAt een leuk idee.
Muziek van de Kilima Hawaiians.

Bloemenslingers en rokjes.

Grote glimlachen.

Toegevoegd na 1 uur:
Je kan ook bij de uitnodiging vragen of iemand een bandje of een cd tje, al of niet zelf gebrand, van de Kilima Hawaiians heeft.
Ik ken iemand die ze vroeger in Den Haag heeft gekend.
Als je wilt zou ik het aan hem kunnen vragen.

Maar er kunnen best nog mensen zijn, die singeltjes hebben, en misschien heb je nog een platenspeler?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn die cds nog te koop
bloemslingers . cocktails, alohamuziek
anneliez
13 jaar geleden
Cocktails in een uitgeholde Ananas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DAT WORDT DAN WEL EEN HELE GROTE COCKTAIL (LOL)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker! :D
Van die 'prachtige' Hawaishirts, met al die kleuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tapijt van wit zand en kokos rum
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hawaiburger.
Een hamburger met een schijfje annanas er op en daar bovenop wat pindasaus.
Als er tenminste ook eten aan te pas komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik hawaaii hoor denk ik annanas, pina colada, riete rokjes, zee strand, en natuurlijk passende hawaaiaanse muziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Muziek van Israel Kamakawiwo'ole, bijvoorbeeld van zijn album 'Alone in Iz World'

Zie bijvoorbeeld de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Limbo-dansen lijkt me een leuke aanvulling..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bloemenslingers (hibiscus bloem = het symbool van Hawaii)
zand (strand)
palmbomen
ananas
Vulkaan (leuk om rode bowl uit te serveren)
surfplanken
rieten rokjes
Ukelele muziek (en slack-key gitaar)
vis
koraal (kunst natuurlijk, niet echt)
Lilo & Stitch ;-)
Polynesische kunts/tatoos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Palmbomen & (Exotisch)Fruit & Bloemenkransen & Coctails:
-Purple rain
-Magarita
-Black pearl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zembadje en van die (kleine) palmbomen.

Oh, Alcohol is toch nr 1 prioriteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vulkaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-fruitbowl
-pizza hawai
-rieten rokjes
-van die bloemenkettingen
-muziek
-opblaasbare palmboom
en zo kun je nog wel meer dingen bedenken natuurlijk :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat hiervoor absoluut niet mag ontbreken: Hawaii kransen, Cactussen, Palmbomen, Rietje rokjes, Hawaii muziek of een goede percussie band, en natuurlijk niet te vergeten Hula danseressen.
De volgende drankjes: Pina Colada, Cuba Libre, Mojito, Margarita, Tequila Sunrise.

Heel veel plezier !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een maand geleden teruggekomen uit Hawaii en alles wat je eigen associeert met hawaii klopt niet helemaal maar wordt voor de toeristen wel geconserveerd. Als er eten op je feest is (een luau):
veel fruit met rijst en gestript varkensvlees. Hierbij serveren ze poi maar dat is echt iets lokaals zeker niet aan te raden.
Voor de aankleding veel kleurige lampjes/lampionen. Ze drinken voornamelijk eenvoudige cocktails en natuurlijk veel fakkels (als het feest buiten is!) Hiernaast een leie (een bloemenslinger) voor alle gasten ter begroeting en veel Hawaiaanse muziek. Iz is zeker populair maar geeft niet echt het hawaii tintje voor heel je feest m.i. Beter kan je een paar verzamelcd's met een Hawaii thema kopen/lenen. succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cactussen en palmbomen (plastic mag ook )
Leuk, veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel heel leuk zo'n feest, maar wat er op dit feest en op andere nooit mag ontbreken zijn de gasten zelf.
Ben je zo druk met regelen vergeet je je gasten.
Ik vond die tip met die uitgeholde ananas met een cocktail erin wel goed. Maak zelf een creatie met een klein hangmatje en stop er nootjes in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij zelf natuurlijik in een mooie outfit zoudat iedereen kan zien dat jij de degene bent die het feest organiseert.

Leuke hawaiaanse muziek
lekker hapjes
warmte
strand
drank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik.. Ben namelijk dol op Hawai.. en feestjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk de bloemenkettingen en blaadjes-rokjes. Die zijn erg leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een wegwijzerbord met "HONOLULU - 3km" erop...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Hawai muziek
- een buffet met veel fruit (ananassen), vis, en mooie gekleurde drankjes op ijs.
- Mooie tropische versieringen van bloemen en bladeren.
- Verplicht: raffia rokjes... of zo'n vreselijk hawaihemd en een bloemenketting,om bij binnenkomst
- Limbo dansen... zo'n lat, en dan eronderdoor zien te komen zonder dat ie valt... (altijd hilarisch)
- je kan ook een karaoke houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pizzzza hawaaaaiii
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat eten ze daar echt iedere dag (bij het ontbijt) :-)
bloemenkransen, bloemen in het haar, cocktails, gepaste muziek,
zand waar je met blote voeten doorheen kan lopen, strandparasol, palmboom, het geluid van de zee op de achtergrond, en en paar heel mooie -danseressen :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zonnebril
fototoestel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bloemenkettingen, hoelarokjes zijn wel noodzakelijk natuurlijk.

Als drankjes: exotische cocktails met tia maria en blue curacao.

Kip/vis/garnalen hapjes
of lekkere kipspiesjes maken met tropische vruchten.

wat absoluut niet mag ontbreken is veeeeeeeel fruit
met of zonder drank ( ligt aan het soort publiek)
gezond hapje watermeloen

*watermeloen
*allerlei soorten fruit:appel,banaan,druiven mango papaya ananas enz.

Beschrijving:
voor op een feestje: 10 personen
Je snijdt de watermeloen door midden (hij moet wel rijp zijn) je holt hem uit.
Al die stukjes die je uitholt kun je in stukjes snijden en in een leuk bakje doen . om op te eten. En die lege watermeloen kun je gebruiken als een soort fruitschaal waar je stukjes fruit indoet (zie bovenaan)
Het ziet er lekker uit en het is gezond!!!!

wat ook leuk is kokosnoten, sla een gaatje erin met een spijker , rietje erin en klaar!

Toegevoegd na 2 uur:
eigelijk is dit ook wel iets, ik zag hem nog in mijn receptenboekje staan van enige tijd gelden;-)
Blue Hawaiian
Deze werkelijk tropische cocktail maakt je met een mixer.
Mix twee delen witte rum, een deel blue curaçoa, vier delen ananassap, twee delen kokosmelk en een schep fijngemaakt ijs door elkaar.

S'morgens
Mocht je tenslotte bij het ontwaken erachter komen dat 12 stuks toch wat teveel was en dat jij je toch verslagen voelt door de alkohol,
MEP DAN ONMIDDELIJK TERUG met een Bullshot.

Schud een deel wodka, vier delen geconcentreede soep of vleesbouillon, een paar scheutjes Worcestershire sauce, een scheutje citroensap en een snufje seldrijzout door elkaar. Tabasco en peper naar smaak toevoegen. Of neem een Engels ontbijtje. Veel plezier met uitproberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de bloemenslingers!!

Toegevoegd na 1 minuut:
rieten rokjes

en uiteraard je camera
om het allemaal vast te leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekkere wijven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van die leuke mini parapluutjes voor in een drankje of ijsje!