Wie weet een Turkse winkel in Lelystad?

En is die goed?

Toegevoegd na 10 uur:
Extra uitleg: ik kom zelf niet uit Lelystad, maar moet daar inkopen doen voor een weekend, ik ben verantwoordelijk voor het eten. Vanwege de combinatie menu-kosten-kwaliteit wil ik een deel van het eten in een Turkse winkel kopen.
Stel je voor dat ik in Lelystad aankom zonder ook maar een adres van de Turkse winkel. Zie je me dwalen door de stad? Zielig he?
Ik heb dus het meeste aan een adres..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een zoektochtje leverde mij alleen maar het adres van een Turkse Bakkerij op. Naar het schijnt heeft de Jumbo in Lelystad ook een uitgebreide turkse afdeling. Dit heb ik voor je kunnen vinden: Anadolu Turkse Brood- & Banketbakkerij Koopmansstr 7 8223AH Lelystad Nederland Telefoon (0320)231781 Of als je het iets uitgebreider wilt zoeken kom je bijvoorbeeld uit bij een 'oosterse' toko: Sindjaja Toko- Oosterse producten en specialiteitenWaagpassage 37 8232DSLelystad 0320-244797 Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Als je n turkse groentewinkel zoekt er zitten er genoeg,of kijk ns op de markt staan die kruideniertjes ook nog wel eens. Als je bij een halal winkeltje koopt kun je er vanuit gaan dat je goede spullen krijgt!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100