Wie weet een Turkse winkel in Lelystad?

En is die goed?

Toegevoegd na 10 uur:
Extra uitleg: ik kom zelf niet uit Lelystad, maar moet daar inkopen doen voor een weekend, ik ben verantwoordelijk voor het eten. Vanwege de combinatie menu-kosten-kwaliteit wil ik een deel van het eten in een Turkse winkel kopen.
Stel je voor dat ik in Lelystad aankom zonder ook maar een adres van de Turkse winkel. Zie je me dwalen door de stad? Zielig he?
Ik heb dus het meeste aan een adres..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor turkse winkel bedoel je? Supermarkt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor turkse winkel bedoel je? Supermarkt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie weet er een Nederlandse winkel in Amsterdam?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie weet er een Nederlandse winkel in Rotterdam?

Het beste antwoord

Een zoektochtje leverde mij alleen maar het adres van een Turkse Bakkerij op.
Naar het schijnt heeft de Jumbo in Lelystad ook een uitgebreide turkse afdeling.

Dit heb ik voor je kunnen vinden:

Anadolu Turkse Brood- & Banketbakkerij
Koopmansstr 7
8223AH Lelystad
Nederland
Telefoon (0320)231781

Of als je het iets uitgebreider wilt zoeken kom je bijvoorbeeld uit bij een 'oosterse' toko:

Sindjaja Toko- Oosterse producten en specialiteitenWaagpassage 37
8232DSLelystad

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die bakkerij kan ik zeker benaderen voor het brood! Dankjewel. Ik ga ze wel even bellen, misschien weten zijn nog een adres voor de groeten en feta:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hetzelfde in Leeuwarden, maar dan omgekeerd; Ik ben eens de halve stad afgestruind op zoek naar indonesische spekkoek. Alle winkels die zich 'toko' noemden, waren alleen maar gespecialiseerd in producten van rond de middellandse zee... :D

Andere antwoorden (1)

Als je n turkse groentewinkel zoekt er zitten er genoeg,of kijk ns op de markt staan die kruideniertjes ook nog wel eens. Als je bij een halal winkeltje koopt kun je er vanuit gaan dat je goede spullen krijgt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed geformuleerd plus voor pluske
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanxx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom je uit Lelystad? Ik ben namelijk echt op zoek naar een Turkse winkel waar je van die grote blikken feta en goedkoop kruiden kan kopen.