Rettich is niet goed in te vriezen. Het verliest dan zijn knapperige structuur en vooral de smaak zal erg achteruit zijn gegaan.
Je kunt hem echter wel behoorlijk lang bewaren zolang hij niet aangesneden is. Rettich zonder loof blijft op een koele donkere plaats buiten de koelkast wel enkele weken goed.
is hij eenmaal aangesneden, dan kan je hem in folie verpakt maximaal 7 dagen in de groentelade van de koelkast bewaren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Uiteraard schil je hem pas als je hem gaat gebruiken.
amc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank je wel voor te op rettich!