Er is een " boekje" online, waar voor alle mogelijke gerechten de baktijden voor de airfryer staan.
http://tjeerd.eu/wp-content/uploads/dlm_uploads/2015/03/Airfryer-Baktijden-1.8.pdf

Voorbeeld:
Aardappelblokjes vers:, voorgesneden niet voorgebakken: 8 minuten op 180°.
 Aardappelblokjes van Colruyt (bevroren): 6 minuten op 200°, halverwege eens schudden.
 Aardappelgratin: 15 minuten. op 180°
 Aardappel Gratin Dauphinois: van de Aldi: 13
minuten op 180°.
 Aardappelkrieltjes van Celavita (700gr): 14 min op
200° , halverwege schudden.
 Aardappelkroketten: (bevroren) 15 minuten op 185°.
 Aardappelkroketjes: 13 minuten op 200° bevroren
(van de Jumbo).
 Aardappelpureetoefjes: 15 minuten op 190°.