is het gezond om bij het ontbijt een citroen (met water verdund maar behoorlijk zuur) lijk zuur) te nuttigen?orlijk zuur)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Rieneke1
8 jaar geleden
Een uitgeperst sinaasappeltje geeft ook vit. c en smaakt een stuk beter.
Erna55
8 jaar geleden
wat is je definitie van gezond ?
wat bedoel je met lijk zuur of orlijk zuur ?
Cryofiel
8 jaar geleden
lijk zuur en orlijk zuur zijn knip-en-plak-fouten.
paulus811
8 jaar geleden
Of het gezond is of niet weet ik niet, maar poets binnen een half uur na je citroentje niet je tanden want dat kost je je glazuur.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan er van afvallen bij lauw water kijk bij oma weet raat .
maar krijg je er het geen maagzuur van ????
dudemeister
8 jaar geleden
het zuur zet je maag in werking maar jus de O is lekkerder hoor