Zijn suikervrije chocoladebonbons van de supermarkt wel echt lekker?

Ik heb voor een vriend met diabetes chocoladebonbons gekocht in de supermarkt. Ik wil hem graag iets lekkers geven, maar vroeg me af of deze suikervrije 'dingen' wel lekker zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja. Er zit kunstmatige zoetstof in en daardoor smaken ze vrijwel hetzelfde als gewone bonbons. Ik vind ze zelf erg lekker.

Tja, zijn ze lekker? Dat is een vraag die je niet voor een ander kan beantwoorden daar smaken nu eenmaal verschillen. Wat de een lekker vindt, vindt de ander misschien wel ronduit slecht, smaak is iets echt persoonsgebonden. Als je nu vraagt of dat ze ook zoet smaken, dan is het antwoord ja daar er suikervervangers inzitten. Deze suiker vervangende producten kunnen verschillen naargelang het merk. Over het algemeen is de kwaliteit ervan wel goed alhoewel mijn ervaring (ja ik heb ook diabetes) is dat de goedkopere merken soms toch niet echt voldoen en soms ronduit slecht zijn (ook hier weer de opmerking: voor mijn smaak dan) Wat voor mij dan weer heel lekkere chocolade is, is de chocolade die in de ALDI verkocht wordt en het voordeel hiervan is dat hij niet echt duur is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100