Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Daarmee kan je een datum aangeven.
(op deze foto is het niet gebruikt)

Meestal worden er dan stukje uit het etiket geknipt.
Een knipje bij 02 en bij 16 betekent feb 2016.

je ziet de maanden 1 t/m 12
en de jaren 2016 2017 en 2018

Toegevoegd na 1 minuut:
zie ook de onderste twee foto's in de link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie onder de uiterste houdbaarheidsdatum (feb 16) nog een rij cijfers staan en ik vermoed dat de vraagsteller daarop doelt.
Amadea
10 jaar geleden
Daar gaat het antwoord toch over, MaartenVerrips?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat gaat over de cijfers helemaal onderaan het etiket. Hoe wou jij in de cijfers die ik bedoel een knipje geven?
Amadea
10 jaar geleden
Een sneetje met een mes of schaar is daar goed voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zijn cijfers en letters en het is niet echt onderaan. Maar als dat toch bedoeld wordt:dat zal een batchnummer nummer zijn waar intern o.a. te achterhalen is wanneer en waar het biertje gebrouwen en gebotteld is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat denk ik ook maar er zijn er minstens twee die een vermoedelijk fout antwoord waardevol hebben gevonden. En Amadea, die sneetjes (inkepingen) staan als ze erop staan altijd aan de rand van het etiket en geven de maand en het jaar van de uiterste houdbaarheidsdatum aan.
Amadea
10 jaar geleden
Ik blijf ervan overtuigd dat het antwoord juist is. Want de vraag gaat over de onderkant van het ETIKET en niet van de fles!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn antwoord gaat over de cijfers onderaan, zoals ik de vraag staat. Niet over de letter-cijfers combinatie in het zwarte vak, wat boven de onderste rij cijfers zit en ook boven een kleine rij cijfers met een teken ervoor en een letter b erachter. Daarnaast kan mijn antwoord niet verkeerd geïnterpreteerd worden doordat ik de cijfers noem waar ik het over heb.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
*ik .. = in de vraag (1e zin)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing