Kun je kiwi's waar geen haartjes op de schil zitten met schil en al eten?

Het meeste fruit kun je mits het gewassen is met schil eten.
Ik weet niet of dat voor kiwi's geldt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je kunt een kiwi met schil en al eten.

Op gezondheidsnet staat het volgende :
Wist je dat je de schil van een kiwi in zijn geheel kan opeten? Het klinkt misschien niet heel aantrekkelijk, maar de schil bevat ontzettend veel vezels. Als je de haartjes van de schil borstelt en de kiwi wast dan smaakt hij lekkerder.