In onze cultuur geen enkele. In het verre oosten worden nog wel eens honden geslacht en opgegeten maar in de west europese cultuur worden uitsluitend planten- en allesetende zoogdieren gegeten: koe, varken, schaap, geit, paard.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
Het kweken van vleesetende dieren is inefficient; je kunt beter de dieren eten die zo'n vleesetend dier eet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Carnivoren komen van nature veel minder in de natuur voor dan planteneters. Alleen al daarom ligt het voor de hand voor consumptie planteneters te gebruiken.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
@tinus1969
Als het om efficiëntie gaat, dan kun je beter zélf de planten eten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helemaal waar ozewiezo