Horen rijstwafels,tonijn in blik, platte kaas en geroosterde gezouten pindanoten bij een koolhydratenarm dieet?

Ik ben sinds vandaag begonnen met zo'n dieet. Nl. koolhydratenarm en tot nu lukt het mij vrij goed omdat ik pinda's eet, ik weet dat ze goed de maag vult en het hongersgevoel afnemen maar ik weet niet dat gezouten pinda's bij mijn dieet hoort. Ook platte kaas,tonijn in blik en rijstwafels. Ik wil snel afvallen en heb gelezen dat je het verschil al merkt na 3dagen en ik moet dit voortzetten tot het einde van de 2de week ong. 5 kilo buikvet kwijtgeraak.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je eet te weinig. te weinig inhoud, calorieën. Een rijstcracker is prima met of zonder smeerkaas 15+ maar niet als ontbijt... Wel als extra eetmoment/tussendoortje dus . Probeer allereerst een goed ontbijt te nemen, dat een stevige basis is. Volkoren boterhammen en een plak 20+ kaas of smeerkaas 15+ bijvoorbeeld , om 10 uur een vrucht of paprika in stukken [ kun je ook meenemen ] dan lunch die weer goed moet zijn en niet ultra light omdat je dan te weinig eet per saldo als je dit volhoudt zul je echt afvallen, niet vocht maar ... niet vluchtige kilo's maar echt vet en als je ook nog gaat bewegen/sporten, dan krijg je meer/betere spieren dan vet. Antwoord geroosterde gezouten pinda's >>> neen, ONgezouten noten! voor de rest kun je alles eten, maar met mate en opletten met je koolhydraten. Zo verdient het aanbeveling om 's avonds geen rijst/pasta/piepers te eten omdat je al brood overdag hebt genuttigd. Simpel opletten en niet te veel. Doe je best .. succes! Toegevoegd na 3 dagen: Antwoord : Zo verdient het aanbeveling ... = niet helemaal juist. Het verdient aanbeveling om niet TE VEEL koolhydraten te eten [pasta/rijst/piepers/brood] en erg op te letten met SUIKER. Eet liever geen suiker, eet liever geen of heel weinig voedsel waarvan je de ingrediënten niet kunt bepalen. Met deze dagen dat er wel veel feestelijke spijzen op tafel komen, kun je wel meedoen, maar alweer let op . Doe niet *onbeperkt* mee .. ik zeg altijd "ik bezwijk liever voor iets dat ik ECHT lekker vind!" Daar bedoel ik mee, wanneer je in de winkel iets aangeboden krijgt : niet doen... je weet niet wat er in zit! Een hele goede regel is : als je iets in de supermarkt ziet dat je oma of overgrootmoeder niet zou herkennen : Niet Kopen!! waarom? omdat er dan ingrediënten in zitten die niet zo goed zijn. Denk aan het verschil tussen rosbief/rookvlees en gekookte worst bijvoorbeeld. of boerenkaas van de boerderij en 'any' kaas uit de fabriek... Aan voedsel worden allerlei zaken toegevoegd om de smaak te verhogen [zout EN suiker!] en de houdbaarheid te verlengen . Je kunt beter nog een keertje vers eten gaan kopen, dan al dit soort produkten met een lange tht datum in huis/in voorraad te hebben.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100