Nagaan of er nog een andere vorm van medicatie beschikbaar is. Zo niet, ontspan je...:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon nemen, een zetpil krijg je niet voor niets voorgeschreven en stiekem is het ook best lekker ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
terug naar de arts en om andere medicatie vragen

Toegevoegd na 49 minuten:
leg uit aan je arts wat de reden dat je geen zetpil wilt gebruiken.
het zal geen probleem zijn om andere medicatievorm te krijgen als deze ook in een andere vorm gemaakt is dan in zetpillen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan neem je 'm lekker niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je hem niet anaal wilt neem hem dan oraal in
gerandeerd dat je hem de volgende keer anaal wilt
smakelijk

Toegevoegd na 2 minuten:
gerandeerd = gegarandeerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek een leukere zuster die hem wil geven;)

Toegevoegd na 39 seconden:
of verpleger..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Ik zou het niet stikken en ze meedelen dat ze die pil wat jou betreft net zo goed in je reet kunnen steken"

Maar even serieus, waarom zou je die medicatie niet gebruiken als die je van je klachten af kan helpen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het met wat glijmiddel, bijv van ky, dat glijdt dan beter. Of je doet er wat spuug op. Bij gebrek aan beter, wat babyolie op je gaatje smeren en dan de zetpil proberen. Succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
is het zo dat je het zelf niet wilt, of dat het niet lukt? Waarom zou je het niet willen?
In veel gevallen werkt het sneller.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het niet wilt nemen kan de kwaal nooit erg zijn.
Is het zo dat het je tegenstaat kun je misschien een ander soort krijgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als de kwaal ernstig genoeg is, neem je hem wel hoe dan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga op je linker zij liggen , je knieen iets opgetrokken, maak de zetpil wat warm in je handen, dan je zoveel mogelijk ontspannen en rustig inbrengen. Bedenk maar dat wat er uit komt altijd groter is dan de zetpil, als dat eruit kan kan dat zetpilletje er makkelijk in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een zetpil MOET dan zal je die of je het wil of niet toch moeten gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je ergens last van of niet? Wil je dat het overgaat of niet?
Dan moet je niet zeuren en gewoon even door de zure appel heen bijten. Beetje zalf op je anus en glijdt de zetpil er zo in.

En anders moet je gewoon even naar de dokter gaan voor een ander recept. Maar je moet wel iets doen anders gaat het niet over.