Als een supermarkt diepvriesvlees verkoopt zonder enige vorm van etikettering op het product, waar kun je dat dan melden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Om te beginnen bij de supermarkt zelf, lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat was ook mijn gedachte...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb ik geprobeerd, maar het is een Aziatische supermarkt en ik had niet de indruk dat men mij begreep toen ik ernaar vroeg.
Antoni
9 jaar geleden
Dan maar een goede tolk proberen te vinden, lijkt mij...

Het beste antwoord

Volgens mij kan je daarvoor terecht bij de Voedsel en Warenautoriteit

https://www.vwa.nl/onderwerpen/thema-eten-en-drinken

https://www.vwa.nl/onderwerpen/regels-voor-ondernemers-eten-en-drinken/dossier/etikettering-van-levensmiddelen

Je kunt hier melding maken van allerlei misstanden voor wat betreft voedsel en vele andere dingen. Hopelijk heb je er wat aan en veel succes gewenst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Om te beginnen bij de supermarkt zelf, lijkt mij.
Reddie
9 jaar geleden
De Voedsel en Warenautoriteit lijkt mij in eerste instantie nogal grof geschut.
Hoewel het antwoord niet fout is geef ik toch een min.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom dan wel de min? Dat begrijp ik dan even niet, sorry.
Antoni
9 jaar geleden
De reden voor de min van Reddie staat er toch boven?: "De Voedsel en Warenautoriteit lijkt mij in eerste instantie nogal grof geschut."