Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Kamertemperatuur, tussen de 18 en 20 graden. Dan blijft de substantie zoals hij hoort te zijn en is de chocoladepasta of Nutella goed smeerbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
+
Dat is juist, en ik kan er nog aan toevoegen dat ik lang geleden weleens geprobeerd heb zo'n soort pasta in de koelkast te bewaren, en mij staat nog vaag bij dat dát geen goed idee bleek. Misschien ging het een beetje ontleden in vocht wat bovenop kwam drijven, en drogere dikkere prut die onderin achterbleef, of zoiets. Het werkte niet goed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, in de koelkast bewaren is geen goed idee. Het grootste probleem is dat het zo hard wordt dat je het niet meer op je boterham kan smeren
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de reacties, die ervaring heb ik ook, dat de pasta niet meer te smeren valt als het in de koelkast is geweest. Waar je het het beste kan bewaren met de temperatuur van de afgelopen dagen??
Daar heb ik geen antwoord op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de kelder, als je die bezit :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding