Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het goedkoopst cupcake dozen voor 4 of 6 stuks kopen?

Het liefst onder 1 euro p.s.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dat zal wel weer de Action als antwoord opleveren. Is dat kennis vermeerderend?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je gewoon bij je bakker een paar dozen kan vragen, dan krijg je de juiste hoeveelheid, voor een vriendenprijs. Of dit ook bij de supermarkt lukt???
Amadea
11 jaar geleden
Hoe kan je nou een doos bakken? Ik neem aan dat die van plastic moet zijn, en dient om cupcakes in te bewaren..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Action had ze helaas niet.. En de enige bakker hier in de buurt stond het niet toe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer, ik heb al heel wat inpakmateriaal bij onze bakker vandaan gehaald, van bonbondoosjes tot milkshakebekers. Hij is altijd behulpzaam hiermee. En het kost meestal niets extra's.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Bij Bakgoed vond ik de voordeligste, dozen voor 6 cakejes à € 0,95

Toegevoegd na 8 minuten:
Maar het kan nog goedkoper als je gewoon witte dozen zonder inkijkmogelijkheid neemt: http://www.theeentaartspulletjes.nl/cupcake-doosjes zelfs met quantumkorting, als je er 100 afneemt kosten de doosjes voor 6 cakes 39 cent per stuk.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan ze bestellen op lightinthebox.com
Moet je alleen wel met Paypal of creditcard betalen en een tijdje wachten voor je het in huis hebt.
Ze hebben hele leuke, originele doosjes in de vorm van bijvoorbeeld een huisje. Ik ga ze binnenkort ook kopen :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Action zijn ze er ook, het kost denk ik wel onder de 1,-
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je doosjes die je hergebruikt of niet? Dat is mij niet duidelijk.
Je zou voor herbruikbare doosjes goed terecht kunnen bij Xenos, Action (al genoemd), Big Bazaar, Wibra, Zeeman, Ikea en evt Blokker. Deze winkels hebben allen een scala aan doosjes, waar prima cupcakes in passen. Het zijn alleen geen 'officiele' cupcake-doosjes, maar het gaat prima!
Voor 'wegwerpbakjes' zou je eens kunnen kijken bij een groothandel. Ik weet niet of iemand in je kring een pasje heeft van Makro bijvoorbeeld? Of Sligro?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing