hoelang kan ik gekookte kip bewaren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
31.7K
Reddie
9 jaar geleden
Zie antwoorden. Gebruik vooral ogen, neus en tong als je het later gebruikt.

Het beste antwoord

Bewaar verse en bereide kipproducten, zoals gare kipfilet, in de koelkast bij 4 C. Rauwe kip is twee dagen te bewaren; bereide kip(producten) zijn drie tot vier dagen te bewaren. Je kunt rauwe of gekookte kip prima invriezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meestal een dag of twee en daarna weggooien of in de vriezer.