Wat is een lekkere betaalbare gezonde lunch?

Vandaag ben ik thuis en wil ik lekker lunchen. Maar ik kom niet verder dan een broodje kaas of iets bij de bakker of groenteboer halen. Alternatief is ongezond zoals pannenkoeken of saucijzenbroodjes. Heeft iemand tips voor een lunch die makkelijk te bereiden is, lekker is, geen uren in de keuken en liefst ook geen vette hap? Een lekkere goed gevuld broodje bijvoorbeeld of een lekkere salade?

Weet jij het antwoord?

/2500

mijn favoriet: italiaanse bol, plakje kaas, plakjes geschilde komkommer, beetje gele aromat erover.. Mmm

Ga je wel eens naar een Turks of Marokaanse supermarkt? Zo ja, dan heb ik wel lekkere tips voor je: - Turks brood; - Turks of Griekse yoghurt; - Turkse sucuk (dit is gekruide worst); - muntblaadjes; - tomaatjes; - komkommer. Turks brood in 4 delen snijden. Schil en halveer de komkommer. Verwijder de zaadlijsten en snijdt vervolgens in kleine stukjes. Hak de muntblaadjes in stukjes. Schep de stukjes komkommer met de munt door de yoghurt en bestrijk hiermee het brood. Voeg eventueel wat zout en peper toe Snij de tomaatjes in plakjes en beleg hiermee het brood. De Turkse sucuk in dunne plakjes snijden en hiermee het brood beleggen. Smakelijk eten of Afiyet olsun (in Turks)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100