wie weet een goed merk olie-spray die olie verneveld?

Voor in de keuken zoek ik een oliespray die de olie verneveld zonder druppels en geen harde straal geeft. Mag kant en klare olie zijn, of een merk spuit uit een kookwinkel, maar ook iets anders zijn bv zonnebrandolie, die gooi ik dan wel weg. Het gaat me om het spuitgedeelte voor olie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
bedoel je zoiets als bakspray?

Antwoorden (1)

Van het merk Leopold kan je bij kookwinkels een policarbonaat (onbreekbaar) flesje kopen dat eenvoudig te vullen en te reinigen is. De verneveldop daarop is gemaakt van een combinatie van roestvrij staal en kunststof. Deze Leopold oliespray is handig in het gebruik bij het koken of voor saladedressings, omdat je de olie of azijn heel fijn kunt vernevelen in de pan of over het gerecht.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaaaaaaaaaa, da's wat de verkoper zegt. Maar dat zeiden ze ook van die 2 die ik gekocht heb.
Ik zoek nu dus mensen die zelf ervaring hebben met een goeie vernevelaar. ;-)