in een donkere ruimte op kamertemperatuur. dus in een kastje ofzo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antwoord op je vraag: ingepakt in een plastic zak - in de kast.

Maar het allerbeste kun je iedere keer precies genoeg maken, want zelf gemaakte popcorn is altijd vers en veel lekkerder! en ook nog eens veel minder duur. [dus niet die in een klein zakje voor de magnetron!]

Neem maïskorrels - niet teveel, minder dan de bodem bedekken van de pan [kilozak bij de Toko voor weinig] en een beetje zonnebloemolie in een aluminium pan, binnen 5 minuten heb je vers gemaakte popcorn! mmmmmm lekker...

Eet smakelijk met een beetje zout of suiker natuurlijk, smaken verschillen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had een keer gesuikerde popcorn in een emmertje met deksel gekocht, niet alles ging gelijk op dus heb ik het daar in bewaard en dat was nog heel lang prima te eten.