Waar kan ik een chocoladetaart in de stijl van choccywoccydoodah kopen?

Ben op zoek naar een bruidstaart in de stijl van de tv serie choccywoccydoodah , weet iemand waar in Nederland zoiets te vinden is , ik kan het namelijk niet vinden op google.

Toegevoegd na 58 minuten:
Taartuitleg:
binnen is gewoon taart maar de gehele afwerking en decoraties zijn van chocolade , bedoel dus niet de taarten bekleed met fondant en marsepein.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

die kan je bij een patissier laten maken of een chocolatier! ik weet dat er rozen zijn van chocolade maar die zijn behoorlijk aan de prijs €1,50 per kleine choco roos!
chocolatier zal deze taart zeker kunnen maken! je zal wel 3-4X zoveel kwijt zijn als een normale bruidstaart!
kijk eens bij Van soest Amsterdam chocolatier! die hebben zeker weten wel een mogelijkheid! een normale banketbakkerij zal deze taart niet snel aannemen:)