Heeft Pathe Arena in Amsterdam kluisjes?

Ik lees overal berichten van mensen die gecontroleerd werden en al het voedsel weg moesten doen, anders mochten ze niet naar binnen. Zouden ze dus kluisjes hebben waar je dan je tas in kunt stoppen.

Anders is het best zonde als je eerst de stad in gaat en daarna alles weg moet gooien, vooral als het niet voor de bios is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Het beste lijkt me gewoon om de bioscoop te bellen. Dan kan je vragen wat je wilt.