Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kun je een lepeltje met vorkje bestellen?

ik zag laatst een leuk lepeltje met vorkje eraan. dus aan een kant het lepeltje en aan de andere kant een vorkje. waar kan je deze bestellen of hoe heten ze?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Amadea
10 jaar geleden
Voor een kind, voor het nuttigen van gebak, of voor kamperen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je deze? http://www.kookwinkel.nl/webshop/26151-vorklepel.asp Helaas tijdelijk niet leverbaar, neem even contact op met de webwinkel, dan kun je vragen wanneer ze weer leverbaar zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ik denk misschien wat je bedoelt, ik heb ergens bij een bever kampeerwinkel zo een gekocht, hij was opvouwbaar en ze hadden verschillende kleuren.
aan de vork zat ook een kartelrandje wat als mes dient.

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb in de bronnen een paar neergezet.
deze zijn niet opvouwbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat wordt een 'spork' genoemd. Bij Kampeermeester voor € 1,46 te koop. Waarschijnlijk in meerdere kampeerwinkels te vinden.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Ze hebben zo'n spork zelfs bij de AH to go liggen. Deze kun je gratis meenemen om je maaltijd op te eten. Ze zijn natuurlijk niet van super goede kwaliteit maar kunnen best een aantal keren mee wanneer je ze door een sopje haalt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding